Pachet de Contabilitate 
pentru activitati independente

Solutie dedicata persoanelor fizice care desfasoara activitati economice organizate ca:

  1. PFA - Persoana Fizica autorizata,
  2. II - Intreprinderi Insdividuale,
  3. PFI - Persoana Fizica Independenta,
  4. IF - Intreprinderi Familiale,
  5. Profesii Liberale inregistrate la organizatiile profesionale din care fac parte,
  6. Altor categorii de activitati care aplica contabilitatea in partida simpla.
arrow-down

Ediţie actualizată la 21 Februarie 2018, conforma cu ordinele de modificare si aplicare ale Codului Fiscal emise pana la data de 20 Februarie 2018

Ce este nou in versiunea a 3-a a Pachetului actualizata in data de 21 Februarie 2018:

  • S-a adaugat un capitol nou cu inregistrarea operatiunilor in valuta si a diferentelor de curs valutar aferente, realizate de catre activitatile independente atunci cand fac achizitii sau livrari pe platforme electronice externe - paypal, amazon, alibaba, shopify, ebay etc. 
  • S-a adaugat un exemplu de inregistrare al unui autoturism obtinut prin leasing financiar. Vezi care sunt deductible si nedeductibile: avans, rate, asigurari, diferente de curs valutar, valoare reziduala, amortizare. 

Ce este nou in versiunea a 2-a a Pachetului actualizata in data de 18 Ianuarie 2018:

  • S-a adaugat modelul in format excel al Registrului de Evidenta Fiscala, la Anexa de documente a Ghidului de Contabilitate, gata de utilizare;
  • S-a adaugat un model completat al Registrului de Evidenta Fiscala la exemplul din Caietul Practic de contabilitate, alaturi de celelalte formulare si registre obligatorii completate;
  • S-a completat Caietul Practic cu un exemplu de achizitie si livrare intracomunitara pentru care s-au generat declaratiile 301 si 390, obligatorii pentru acest tip de tranzactii;

Pachetul de Contabilitate pentru Activitati Independente cuprinde:

Partea teoretica a Ghidului care te introduce in domeniul contabilitatii chiar daca nu stii nimic despre aceasta. Termeni ca factura, contract, declaratii, contributii, venit net, venit brut , amortizare, cheltuieli deductibile si nedeductibile iti vor deveni familiare si te va ajuta sa te descurci prin hatisul birocratic.

Partea practica a Ghidului care trateaza exemple concrete pe care le intalnesti zilnic in activitatea ta: cum inregistrez o vanzare, cum inregistrez cheltuieli, plata de contributii, cum calculez amortizarea, cum completez o declaratie, unde platesc taxele, etc.

O solutie completa, de la A la Z, pentru administrarea unei 
activitati independente:

  • gasesti toate informatiile intr-un singur loc;
  • nu mai ai nevoie de contabil sau de avocat;
  • informatie actualizata si instrumente de lucru la zi;
  • informatie organizata si structurata dupa nevoile tale;
  • texte accesibile pentru oricine, nu trebuie sa ai studii de specialitate;
  • exemple si modele practice de completare a formularelor si registrelor;
  • esti informat - daca e cazul, sa stii ce sa ceri de la un contabil, un avocat, un functionar ANAF, un partener de afaceri.

I.Ghid esential pentru contabilitatea activitatilor independente


Contabilitatea în partidă simplă se bazează  pe declarații pe propria răspundere. După înființarea activitatii se depun declarații estimative, moment în care se estimează un anumit volum al veniturilor si cheltuielilor pe baza cărora se calculează impozitul si contributiile sociale. După sfârșitul fiecărui an se face o verificare, iar diferența dintre real și estimat se plătește sau se compensează, după caz.

Ghidul esential de contabilitate  iti arata cum să înregistrezi veniturile şi cheltuielile  în contabilitate, cum să calculezi taxele și contribuțiile sociale, cum sa completezi corect declaraţiile fiscale, cand si unde trebuie depuse acestea la ANAF.  

Ghidul de Contabilitate  răspunde la întrebările tale cele mai arzatoare:

  • Norma de venit sau sistem real de impozitare?
  • Cum înregistrez veniturile si cheltuielile din activitate?
  • Care sunt cheltuielile deductibile in activitatea mea?
  • Cum calculez  venitul net? Ce am voie si ce nu am voie sa deduc?
  • Care sunt registrele obligatorii pe care trebuie sa le completez?
  • Cum se inregistreaza operatiunile in valuta?
  • Ce declaratii trebuie sa depun? Unde si Cand?
  • Trebuie sa platesc contributie la pensie? Dar contributie la sanatate?
  • Cum pot reduce impozitul pe venitul net?
  • Imi trebuie casa de marcat?
  • Este bine sau nu sa fiu platitor de TVA?
  • Salariat, PFA sau microintreprindere?

CUPRINS GHID CONTABILITATE

DOSAR ANEXA

ACTUALIZARI

Registrul de evidenta fiscala, anuntat inca de acum 3 ani, a fost in sfarsit publicat la inceputul acestui an si a devenit cel mai important document din contabilitatea unei activitati independente.

Stabilirea venitului net pentru anul 2017 se face conform intructiunilor de aplicare a Registrului de evidenta fiscala. 

- Este foarte important sa calculezi corect venitul net, conform reglementarilor fiscale in vigoare, pentru a evita ulterior complicatii cu inspectorii fiscali.  

- Registrul  va fi primul document cerut de inspectorii ANAF pentru verificarea corectitudinii declaratiei 200 pe anul 2017.

-    Venitul net este important pentru determinarea obligatiei de a plati contributii sociale si pentru regularizare impozitului pentru 2017 .

Declaratia 200 - este cea mai importanta declaratie a unei persoane care desfasoara activitati independente. De aceea este absolut necesar sa calculezi corect cheltuielile deductibile si venitul net.

Ce ai de facut..

Declaratia 200, privind veniturile realizate în România, se depune de contribuabilii  (PFA, PFI, II) care sunt impuși în sistem real.

Pentru completarea declaratiei 200 trebuie  sa calculezi  valoarea  cheltuielilor deductibile iar pentru calculul cheltuielilor deductibile vei intocmi mai intai:

  • centralizatorul cu cheltuielile nedeductibile.
  • centralizaorul cu cheltuielile de protocol – deductibile doar 2%
  • centralizatorul cheltuielilor deductibile partial – cu autoturismul de regula,
  • planul de amortizare, in cazul in care ai cumparat mijloace fixe in cursul anului 2016


Atentie! Controlul fiscal poate conduce la eliminarea de cheltuieli considerate nedeductibile, la corectarea venitului net, la re-incadrarea unui contribuabil ca platitor de contributii, la recalcularea impozitului, si in consecinta la impunerea de dobanzi,  penalitati si eventul de  amenzi. Ghidul de contabilitate te pune la adapost de problemele pe care le poti avea cu controlul fiscal.

Important! Legea fiscala iti da voie sa iei in calcul si pierderea din anii anteriori. Daca in 2017 ai obtinut profit dar in ultimii 7 ani ai avut pierderi, poti reduce venitul net impozabil cu aceste pierderi si sa platesti mai putin, sau deloc, la bugetul de stat.

In sectiunea de Contabilitate a pachetului se gasesc si prevederile Codului fiscal 2017 care se aplica veniturilor obtinute in 2017 pentru care trebuie sa calculezi venitul net si sa depui declaratia 600 pana la 31 Ianuarie 2018 si declaratia 200 pana la 25 Mai 2018. Atentie! textul pe 2017 este scris pe fond galben ca sa faci deosebirea de prevederile pentru anul 2018.

II.Caiet practic cu modele de contabilitate pentru activitati independente


Pentru cei mai multi, cea mai importanta sectiune a Pachetului de Complet.

Nu cred ca exista cineva care nu s-a blocat in fata unui formular sau a unei declaratii pentru ca nu stia ce sa bifeze.....

Caietul practic are obiectivul de a fi practic, concret, real. Gasesti doar exemple si modele de calcul si de completare a registrelor si formularelor.

Vezi pas cu pas, cu date reale, cum se calculeaza cheltuielile deductibile, impozitul si contribuțiile sociale,  cum se completeaza  declaratia 200, 220 si declarata 600. Cum arata un registru jurnal de incasri si plati sau un registru inventar completat

Caietul practic cu modele de contabilitate contine:

  • check
    exemplu cu inregistrarea cronologică a cheltuielilor și veniturilor in registrul de incasari si plăți,
  • check
    exemplu cu achizitia si amortizarea unui mijloc fix,
  • check
    exemplu cu achizitia si deductiblitatea obiectelor de inventar,
  • check
    exemplu cu inregistrarea si deductibilitatea cheltuielilor de protocol – calculul la 2%,
  • check
    exemplu cu inregistrarea si deductibilitatea partială a cheltuielilor cu autoturismul,
  • check
    exemplu cu inregistrarea platilor anticipate (sau restante) de impozite si contributii sociale,
  • check
    exemplu cu calculul cheltuielilor nedeductibile,
  • check
    exemplu cu inregistrarea si deductibilitatea cheltuielilor cu deplasarea (ordin de deplasare),
  • check
    exemplu cu calculul venitului net, a impozitului si a contributiilor datorate bugetului de stat,
  • check
    exemplu cu stabilirea obligației titularului de a se asigura în sistemul public de pensie,
  • check
    exemplu cu completarea declaratiilor 200, 220, 600,
  • check
    exemplu cu inregistrare aportului in numerar,
  • check
    exemplu cu inregistrari aferente TVA si declaratii completate (300, 394) in exemplu separat
  • check
    exemplu cu casarea unui mijloc fix
  • check
    exemple cu plati si incasari in valuta, diferente de curs valutar
  • check
    exemplu cu operatiuni Intracomunitare - pentru cei care cumpara sau vand produse si servicii in spatiul economic intracomunitar.

CUPRINS CAIET PRACTIC

DOSAR ANEXA

ACTUALIZARI

Pachet de contabilitate pentru activitati independente

Evaluat la 4.81 din 5 pe baza a 16 evaluări ale clienților
(16 recenzii clienți)

152.00lei 117.00lei

DETALII

Ediţie actualizată la 27 Martie 2018 – Declaratia Unica

Produs electronic. Dupa finalizarea platii ghidul va ajunge imediat in emailul tau.

Dacă întâmpini dificultati  suna la 0724 331 977.

Sunt doua optiuni de plata:

  • Plata cu card bancar prin mobilay, ghidul va fi trimis imediat

  • Plata cu numerar in cont la Banca Transilvania sau transfer bancar, ghidul va fi trimis dupa confirmarea platii.

Dupa finalizarea comenzii vei primi:

  • un email cu datele din comanda  si factura atasata;
  • dupa plata,  un email cu link-urile de descarcare a celor doua Ghiduri din pachet;
  • un email cu inregistrarea pe site pentru a avea acces la actualizarile viitoare;

Suport pentru utilizarea ghidului este aici.

Descrierea completa a Pachetului de Contabilitate este aici.

Dacă sunt nelămuriri sau intampini dificultati  mă poți contacta oricând  la 0724 331 977.

Garantie 30 de zile. Dacă Ghidul nu te ajută trebuie doar să-mi dai un email  și îți voi returna toti  banii in contul tau bancar.  Fără nicio întrebare din partea mea și fără niciun cost pentru tine!

 

16 recenzii pentru Pachet de contabilitate pentru activitati independente

5 stele
81%
4 stele
18%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
  1. Evaluat la 4 stele din 5

    viorica calin (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Fiind oarecum la inceput de drum ,pierduta printre o mie de pareri despre cum si cu ce se mananca I.F. — o forma de organizare pe care eu am perceput-o ca fiind “nici cal nici magar”– m-am hotarat sa cumpar acest Ghid. Initial , mi s-a parut ca nu vine cu nimic nou din ce aflasem pana atunci, insa incercand sa-i scriu autorului parerea mea , am constatat singura ca imi facusem o parere gresita , ca practic , Ghidul imi ofera o certitudine a ceea ce trebuie facut , fata de pareri pro sau contra pe diverse site-uri.De exemplu , citeam pe un site despre ce amenzi au primit unii iar ceilalti erau de-a dreptul scandalizati . Ei bine ,citind Ghidul am constatat ca nu aveau dreptate ! Contabilitatea simpla , nu e chiar atat de simpla ! Nu stiu in alte domenii , dar in ce priveste comertul cu amanuntul , trebuie sa ai totul pus la punct , atat la pret de achizitie , cat si la pret de vanzare.Tot ce va trebuie gasiti in acest pachet de contabilitate !Si nu in ultimul rand , apreciez si pe autorul acestui ghid ! Nu ezitati sa-l contactati , daca ceva vi se pare de neinteles.

  2. Evaluat la 5 stele din 5

    Luciana Popescu (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Foarte util, structurat si explicat simplu, m-a scutit de a angaja un contabil. Mulțumesc!

  3. Evaluat la 5 stele din 5

    Viorel Iosub (proprietar verificat)

    Verified review - view original

  4. Evaluat la 5 stele din 5

    DUMITRU BIRGOVEANU (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Bun

  5. Evaluat la 5 stele din 5

    Florea Raluca (proprietar verificat)

    Verified review - view original

  6. Evaluat la 5 stele din 5

    Camelia Trandafir (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Foarte util!

  7. Evaluat la 5 stele din 5

    Florian Dăboveanu (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Urmăresc de mult timp materialele prezentate, așa că nu este nici o surpriză faptul că este un pachet foarte util și eficient, cel puțin pentru cei ca mine, cu meserii mai puțin familiarizate cu activitatea de contabilitate.

  8. Evaluat la 5 stele din 5

    FERENC (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Recomand cu caldura, daca am fi avut un asemenea ajutor de le inceputuri era mai usor sa-ti faci treaba intr-o activitate independenta. Chiar si asa dupa 12 ani de activitate ma bucur foarte mult de ajutorul primit.

    • Constantin Cozma

      Va multumim pentru apreciere! Mult succes in continuare!

  9. Evaluat la 5 stele din 5

    Dragoș (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Sunt la început de drum și este ceea ce am căutat.

    • Constantin Cozma

      Va multumimi! Daca sunt nelamuriri va rugam sa ne scrieti.

  10. Evaluat la 5 stele din 5

    Nicolae Ramniceanu (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    M-a ajutat mult pentru clarificarea aspectelor financiare pe anul 2017, si cu siguranta ma va ajuta si pe anul 2018, am inteles efectiv cum se face inventarierea anuala, si cum tb sa procedam. Insa vin cu o intrebare daca se poate. Am inteles ca nu se acorda diurna pentru pfa, dar cazare in cazul cand exista ordin de deplasare dar nu sta la hotel se poate deduce la suma de 45 lei pe noapte? Va multumesc!

    • Constantin Cozma

      Buna ziua! Va multumim pentru apreciere. Asa cum ati gasit si in ghid la capitolul de inregistrare a cheltuielilor in contabilitate, acestea se justifica cu documente – factura cu chitanta/platita prin banca sau bon fiscal; de la hotel, pensiune, casa de oaspeti. Nu se poate inregistra in contabilitatea suma de 45 de lei, sau oricare alta valoare fara document justificativ. DIurna se acorda doar salariatilor.

  11. Evaluat la 5 stele din 5

    morar (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Recomand ghidul.

    • Constantin Cozma

      Va multumim!

  12. Evaluat la 5 stele din 5

    astefanei georgeta (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Este o carte foarte buna!!!! Pentru mine a fost ca o verificare la tot ceea ce am facut pana acum…… si inca fac. Nu am reusit sa o citesc in intregime, inca, ci doar capitolele la care stiam ca am lapsusuri :D Cu siguranta voi reveni cu doua trei intrebari pe viitor :D dar nu inainte de a o citi in intregime. Va multumesc mult pentru initiativa editarii unei astfel de carti.

  13. Evaluat la 4 stele din 5

    Viorel Coman (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Este ok. Dar, am solicitat lamuriri despre cheltuielile deductibile. Am subliniat ca poate nu am stiut in ce sectiune a ghidului sa caut. Nu am primit raspuns .

    • Constantin Cozma

      Buna ziua. Va multumim pentru apreciere. Nu am raspuns pentru ca nu va trimisesem Pachetul de Contabilitate, ci doar materialul gratuit. In materialul gratuit sunt informatii generale despre fiscalitatea unei activiati independente. Apoi v-am trimis Pacehtul de contabilitate unde sper ca ati gasit in Caietul cu exemple practice lista de cheltuieli deductibile. Daca sunt in continuare nelamuriri, va rog sa-mi scrieti. Va multumesc!

  14. Evaluat la 5 stele din 5

    IOANA (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Foarte bun. Ma ajuta mult.

  15. Evaluat la 4 stele din 5

    Lucian Capuz (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    E ok. Am dobandit cateva idei si tehnici noi.

    • Constantin Cozma

      Va multumim pentru apreciere!

  16. Evaluat la 5 stele din 5

    ANA-MARIA B. (proprietar verificat)

    Verified review - view original

    Foarte multumita de achizitia efectuata!! Urmaream de ceva timp site-ul https://gestiunepfa.ro/ deoarece vroiam sa fiu la curent cu ultimele noutati legate de gestiunea PFA si, intr-un final, mai precis anul trecut, am decis sa cumpar acest pachet de contabilitate pentru a clarifica anumite aspecte legate de gestiune. Mi se pare extrem de bine structurat si explicat, primesc actualizari gratuite pe e-mail pentru un an si dat fiind modificarile frecvente ale legislatiei, am decis sa raman client fidel si l-am achizitionat si anul acesta. Multumesc mult pentru ajutorul acordat!! ;)

    • Constantin Cozma

      Va multumim pentru apreciere!

Adaugă un comentariu

 

Descarca acum

Pachetul de Contabilitate,

astazi pretul este de 

152 = 76+76   117 lei

Bonus!! Un an de actualizări la Pachetul de Contabilitate. 
Ca sa fii la zi cu modificarile legislative din 2018.

Garantam 100%  returnarea banilor


Daca ghidul nu te ajuta, trebuie doar să ne trimiti un email în maxim 30 de zile de la data achizitiei si îti  trimitem toti banii inapoi.  Fara nicio întrebare din partea noastra si fara niciun cost pentru tine!

Ce spun cei care utilizeaza ghidul:

In decurs de 6 ani, Pachetul de Contabilitate pentru Activitati Independente a fost descarcat de peste 4.200 de antreprenori cu activitati in domenii diverse ca: it, comert, servicii, avocati, notari, consultanta, contabili, cabinete medicale, profestionisti din domeniul profesiilor liberale, persoane fizice independente etc.

                        Rating de 4,75 din 5, acordat de cei care au descarcat si folosit ghidurile pana acum.

Foarte folositor. Din 2016 de cand mi-am deschis un birou de arhitectura (PFA) am folosit pachetul pentru a-mi face singur contabilitatea. Anul trecut pentru a fi sigur ca tot ce am facut e bine, am cerut si unui contabil sa imi verifice calculele, si a reiesit ca facusem totul perfect. Deci recomand cu drag, e special conceput pentru oamenii de rand, cu explicatii scurte si la obiect.

Razvan Botofan

Un pachet foarte util pentru PFA si contez si pe viitor in ajutorul dvs

Pop Mihai

Foarte util, practic si de mare ajutor!

AUREL TUGUI

Sunt foarte multumit de el si cred ca a cuprins toate aspectele. Va multumesc.

ADRIAN DEDIU

Bun

DUMITRU BIRGOVEANU

Foarte util, structurat si explicat simplu, m-a scutit de a angaja un contabil. Mulțumesc!

Luciana Popescu

Fiind oarecum la inceput de drum ,pierduta printre o mie de pareri despre cum si cu ce se mananca I.F. -- o forma de organizare pe care eu am perceput-o ca fiind "nici cal nici magar"-- m-am hotarat sa cumpar acest Ghid. Initial , mi s-a parut ca nu vine cu nimic nou din ce aflasem pana atunci, insa incercand sa-i scriu autorului parerea mea , am constatat singura ca imi facusem o parere gresita , ca practic , Ghidul imi ofera o certitudine a ceea ce trebuie facut , fata de pareri pro sau contra pe diverse site-uri.De exemplu , citeam pe un site despre ce amenzi au primit unii iar ceilalti erau de-a dreptul scandalizati . Ei bine ,citind Ghidul am constatat ca nu aveau dreptate ! Contabilitatea simpla , nu e chiar atat de simpla ! Nu stiu in alte domenii , dar in ce priveste comertul cu amanuntul , trebuie sa ai totul pus la punct , atat la pret de achizitie , cat si la pret de vanzare.Tot ce va trebuie gasiti in acest pachet de contabilitate !Si nu in ultimul rand , apreciez si pe autorul acestui ghid ! Nu ezitati sa-l contactati , daca ceva vi se pare de neinteles.

viorica calin

Intrebari Frecvente

Ce format au materialele din Pachet? Este o carte?

Cui i se adreseaza Pachetul pentru activitati independente?

Cum comand si cum platesc?

Este plata ghidului deductibila?

Sunt platitor de TVA, ma ajuta ghidul?

Am salariati, ma ajuta ghidul?

Cum actualizez ghidurile in perioada de abonament?

      Ghidul PFA este creat și susținut de oameni cu experiență de peste 13 ani în antreprenoriat și în consultanța financiar-contabila.

      Ca responsabil al acestui proiect sunt absolvent  al  ASE Bucuresti, facultatea de contabilitate si informatica de gestiune, promotia 2003. Sunt administratorul a 3 firme si a unei întreprinderi individuale pe cale le-am infiintat urmand aceeasi pasi pe care i-am descris mai sus.

       In ultimii 10 ani am activat in domeniul consultantei financiare, consultantei contabile si in administrarea mai multor proiecte de afaceri.

Ma poti contacta  la tel 0724 331 977 sau pe email constantin.cozma@asperagroup. ro


  Ofera servicii de consultanta si  servicii financiar - contabile, membra CECCAR, asigura suportul pentru solutii cu grad ridicat de complexitate.

   Un proiect inceput anul acesta si dedicat antreprenorilor cu activitati independente, o comunitate online in care gasesti idei, solutii si instrumente de ajutor pentru orice afacere.

   Blogul cu informatii pentru micii antreprenori, inceput acum 10 ani si care a prins aripi o data cu dezvoltarea unui produs dedicat intreprinzatorilor din Romania.

©2018 -  Ghid PFA Editia a VI-a

KBS SRL, CUI 18787705, J39/10237/2006,  Tel: 0724 331 977,  contact@gestiunepfa.ro

Nemultumit(a)? Acceseaza formularul de reclamatii.

sau

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

sau

Create Account